قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

آخرین نظرات
  • ۲۱ آبان ۹۳، ۱۷:۰۴ - داود رجب نیا
    سلام
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۱۲:۴۱ - بلیان
    ممنون
  • ۷ شهریور ۹۳، ۲۱:۲۶ - امیر محمد سعیدی
    like

تحلیل

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۳۳ ق.ظ
سازگاری با مرورگرها
IE
Firefox
Opera
Chrome
Safari
6+ 2+ 9.64+ 10+ 4+
سرعت نمایش (ثانیه)
Dialup
128kb
256kb
512kb
20 9 4 2
رنگ بندی


امتیاز:
تاریخ ایجاد: 1 دی 1390
سازنده قالب: واحد هنری بیان
نسخه: 1.0
عرض قالب: 950px
حجم قالب: 146kb
تعداد ستون: 2
قیمت: رایگان
مجوز بهره برداری: صرفا در وبلاگ های blog.ir
حالت نمایش اختصاصی برای تلفن همراه: به زودی

نظرات  (۱۰)

واقعا قالب زیبایی هست.دستتون درد نکنه
۱۴ آذر ۹۱ ، ۱۵:۴۷ مصطفی موحدی
سلام
پیشنهاد می کنم این قالب رو به شکل قالب اثبات 2 طراحی بکنید.
۱۸ دی ۹۱ ، ۱۴:۲۸ علی حافظی
سلام !  
ی سوال ، میشه خودمون برای وبلاگ قالب طراحی کنیم ؟
کد اختصاصی داره قالباتون ؟
میشه منو راهنمایی کنید ؟

پاسخ:
سلام
شما می توانید با ویرایش یکی از قالب های مرجع، قالب را براساس سلیقه خود ویرایش کنید و یا با مطالعه راهنمای بلاگ از ابتدا یک قالب جدید ایجاد نمایید.
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۲۸ رضا شاه پلنگی
با سلام امکانش هست جمله تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد نمایش داده نشه یعنی اون قسمت کلا حذف بشه اینجا رو میگم
http://kheshtazin.ir/page/contact
پاسخ:
سلام
این امکان وجود ندارد .
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۵ رضا شاه پلنگی
چه طور میشه رنگ سر تیتر جعبه ها ی قابل نمایش که اینجا مشکیه رو عوض کرد رنگ خود مستطیل رو عرض میکنم
پاسخ:
در بخش «‌ ویرایش CSS‌ قالب فعلی » عبارت wrp .box1 .bx_left .mod_left .title را جستجو کنید و color را تغییر دهید .
میشه لینک دانلودش رو بزارین ماهم استفاده کنیم ؟
پاسخ:
سلام
این قالب ها تنها مختص کاربران blog.ir است.
سلام
من این قالبو چجوری بذارم رو وبلاگم ؟؟؟!!!!!
پاسخ:
سلام
در بخش انتخاب قالب  در پنل مدیریت بلاگ خود ، می توانید قالب مورد نظر را انتخاب کنید .

سلام.

میخواستم ببینم کی برنامه مهاجرت فعال میشه.چندماه منتظریم که فعال شه.اما انگار گزینه رو بی مصرف گذاشتید فقط واسه پز دادن.

من بیشتر بخاطر این گزینه وبلاگم رو بیان انتخاب کردم تا بتونم وبلاگ قبلیمو انتقال بدم .

پاسخ:
سلام
نرم افزار مهاجرت ، در حال حاضر فعال است .

سلام.

میخواستم ببینم کی برنامه مهاجرت فعال میشه.چندماه منتظریم که فعال شه.اما انگار گزینه رو بی مصرف گذاشتید فقط واسه پز دادن.

من بیشتر بخاطر این گزینه وبلاگم رو بیان انتخاب کردم تا بتونم وبلاگ قبلیمو انتقال بدم .

پاسخ:
سلام
برنامه مهاجرت در حال حاضر فعال می باشد .
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۱ متین غلامی
من این قالبو به صورت دلخواه خودم ویرایش کردم؛ امیدوارم راضی باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی