قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

آخرین نظرات
  • ۲۱ آبان ۹۳، ۱۷:۰۴ - داود رجب نیا
    سلام
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۱۲:۴۱ - بلیان
    ممنون
  • ۷ شهریور ۹۳، ۲۱:۲۶ - امیر محمد سعیدی
    like

تغییر هدر در قالب

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۳۴ ب.ظ

در اکثر قالب های طراحی شده کلاس header. وجود دارد که شما با اضافه کردن کد Background میتوانید تصویر هدر را تغییر دهید.

برای تغییر این قسمت باید در مرکز مدیریت وبلاگ خود، در منوی «قالب»، وارد صفحه «ویرایش CSS قالب فعلی» شوید.


#wrp .header{
	background:url(image.png) no-repeat center;
}
اگر قصد تغییر در ارتفاع هدر قالب خود را دارید، با اضافه کردن کد height:200px ارتفاع دلخواه شما بدست می آید.

  • ۹۱/۰۸/۲۴

نظرات  (۴۹)

سلام چطور میتونم تو وبلاگم کدهای امکانات جانبی مثل ذکر ایام هفته و... قرار بدم؟
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۴:۴۱ محمد مطیع
سلام . خدا قوت .
آقا این بیان بلوگ محشر کرده . فوق العاده است.
خواستم بدونم چگونه هدری شامل عناوین بلاگ تهیه کنم ؟ مانند این نمونه : http://pap.blog.ir/

موفق باشید .

سلام
ببخشید من اطاعاتی در مورد قالب و این طور چیزها ندارم
http://bayanbox.ir/id/1985491022727440131
این آدرس هدر منه دقیقا کجا باید بگذارم اونو
قبلا این کد که دادید رو اضافه کردم و به جای ulr  گذاشتم اما تغییر نکرد
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۰۶ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۵۷ حسین یوسفی
سلام
زمانی که تو بلاگفا بودم اموزشهاش کامل تر بود و معمولا تغیر هدر قالب ها با مثال بیان میشد.
اگه این امکاناتی که میگید به زودی اضافه مشه این تغیر هدر را داشته باشه خیلی خوبه.

پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۲۰ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۳۹ پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
سلام
ببخشید اگه امکانش هست تصویری بگید که باید این کد رو دقیقا کجا pasteکنم  وآدرس عکس رو کدوم قسمتش بذارم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
سلام
من هدر قالبم رو اینطور که گفتین تونستم تغییر بدم . اما نمیخوام عنوان بلاگ روی هدر جدید نشون داده بشه .. چون روی خود هدرم به صورت عکس نوشته شده و هست .
باید چه کنم ؟
لطفا کمک کنید / ممنون
پاسخ:
سلام
در بخش «ویرایش ساختار قالب فعلی» عبارت زیر را حذف کنید :

<div class="title_desc"><h1><a href="(*blog_link*)">(*blog_title*)</a></h1></div>
داداش این جوابی که در مورد روش قرار دادن هدر به قبلی دادی رو به منم بده

باتشکر
منتظرم

پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۶ محبان چهارده معصوم (ع)
سلام
من برای تغییر Header تلاش کردم اما نشد، لطفا راهنمایی کنید
کدی که گفتید رو در بخش مربوطه به همراه آدرس عکس در بخش خودش قرار دادم اما تغییر نمیکنه
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
سلام کاش می شى یه مثال تصویری میزاشتین من هرچی امتحان کردم نشد فقط بالای سایت یه نوشته ظاهر میشه
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۴ علیرضا رستمی
کدوم قسمت باید این رو وارد کنیم بالا پایین یا وسط
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
واقعا بیست
ای ول
خداییش انقلابی هست تو وبلاگ نویسی
خیییییییلی ممنون
۲۴ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۳ نفحات الانس
سلام 
ببخشید من میخام فونت هیدر رو عوض کنم
چیکار کنم ؟
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
سلام
خسته نباشید
آیا این امکان وجود داره که 2 آدرس برای تصویر هدر قرار داد(هر آدرس از یک آپلود سنتر جدا) که اگر یکی از آپلود سنتر ها تصویر رو نشان نداد،از آدرس دوم برای نمایش استفاده بشه؟
لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر-در پناه حق
پاسخ:
سلام
این امکان وجود ندارد .
سلام
اینو کجا بزاریم؟؟؟
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
اگه میشه
یکم مفصل تر توضیح بدید
نفهمیدیم چی شد....
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۳ علی خلیلی
در ویرایشگر css ??
میشه کمی بیشتر توضیح بدید
چندبار سعی کردم موفق نشدم
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۶ سپهر محمدی
سلام و خسته نباشید٬
من کل زبان های HTML 5 ٬ CSS 3 ٬ JavaScript ٬ jQuery را بلدم.نمیدونم با چه چیزی قالب طراحی کنم.تو گوگل هم سرچ کردم ولی چیزی پیدا نکردم.خواهشمندم بگید با چه ابزاری میتونم یک قالب مدرن بسازم...
باتشکر از توجه شما
پاسخ:
سلام
می توانید از نرم افزار PyCharm استفاده کنید .
سلام طبق این فرمولی که دادید عمل کردم ولی درست نمی شه
ممنون می شم کمک کنید
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۷ سید امیر علی حیدری
سلام هر چقدر دنبال کد تو css برای تققیر رنگ متن مطالب پست از خاکستری به سیاه می گردم و کدهاش رو 000000 می کنم رنگ مطالب عوض نمیشه میشه بگین دقیقا رنگ مطالب تو کدوم قسمت قرار داره مطالب پست منظورمه
پاسخ:
سلام
در بخش « ویرایش CSS قالب فعلی » عبارت wrp .box1 .bx_center .post .body را جستجو کنید و مقدار color را تغییر دهید .
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ محمدصادق دهقان نیری
با سلام
آیا این امکان وجود دارد که برای بیان قالب بنویسیم و بدهسم به شما که بذارید توی لیست قالب ها؟
پاسخ:
سلام
در آینده این امکان بوجود می آید .
دس شما درد نکنه
این کد کار نمیکنه 
یکم بیشتر توضیح بدید
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۳ مهدیار جلیلی
ببخشید در کدام قسمت از css قالب خود آن کد را قرار دهیم.(کد تغیر هدر)
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۴۵ کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان
با سلام من در قالب وبلاگ بخش ویرایش css این کد رو اضافه کردم که هدر رو تغییر دهم ولی جواب نداد

#wrp .header{ background:url(http://www.8pic.ir/images/18759286912715561710.jpg) no-repeat center;
}
لطفا راهنمایی کنید؟؟

پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۵ محمد اندواری
باسلام
چگونه می توان هدر را به صورت اسلاید در آورد؟
پاسخ:
سلام
توضیحات کامل درباره اضافه کردن اسلایدر به بلاگ ،‌ در این مطلب آمده است .
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۲ مرتضی هادی زاده
سلام من این کار را انجام دادم و در قسمت image.png آدرس عکس آپلود شده ام را دادم ولی متاسفانه هیچی نشان نمی دهد و کلا هدر را پاک کرده ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
پاسخ:
سلام
عبارت Background:url را پیدا کنید و آدرس عکس آپلود شده ی خود را درون پرانتز مربوط به url قرار دهید .
سلام . خدا قوت .
آقا این بیان بلوگ محشر کرده . فوق العاده است. 
خواستم بدونم چگونه هدری شامل عناوین بلاگ تهیه کنم ؟ مانند این نمونه : http://pap.blog.ir/
پاسخ:
سلام
توضیحات کامل درباره اضافه کردن اسلایدر به بلاگ ،‌ در این مطلب آمده است .
۲۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۹ فردین مظهرپور

سلام . می‌خواستم بپرسم چطوری می‌تونم یک اسلایدرشو تو وبلاگم داشته باشم مثل این :

http://pap.blog.ir

پاسخ:
سلام
توضیحات کامل درباره اضافه کردن اسلایدر به بلاگ ،‌ در این مطلب آمده است .
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ مداحان و هیئت های شیراز
سلام ما نیاز به یک قالب مثل قالب زیر داریم
http://pap.blog.ir/
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۵ اخوی متین
سلام لطفا جواب بدید...خواهش میکنم
من برای گذاشتن لوگو در آدرس بارم یعنی کنار آدرس وبم اون کدی که باید رو کپی میکنم ولی جواب نمیده
میشه لطف کنید بگید چه کدی و کجا بذارمش؟
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
۱۸ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۵ جلال جلالی
سلام
میشه خــــــواهــــش کنیم که دقــــــیـــــــقـــــــاً بگید برای تغییر هدر یا به قولی اون تصویر بالای وبلاگ باید چیکار کرد ؟؟؟
من کاری که میگید میکنم ولی چیزی عوض نمیشه !
اصلاً نکاتی رو باید بگید شاید !
مثلاً ؛ آیا حتمً باید با پسوند png باشه ؟ ابعاد تصویر ما مهم نیست ؟ اصلاً این تصویر رو چجوری باید آدرس دهی کنم؟ باید آپلودش کنم تو صندوق بیان ؟ تو صندوق خود وبلاگ ؟ آدرش رو چجوری بدیم به ویرایشگر css ؟؟؟

خواهش میکنم راهنمایی کامل تری بنویسید !

با تشکر
جلالی
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید. در مطلب جدید به صورت تصویری توضیح کامل داده شده است .
خدا خیرتون بده ... کارمونو راه انداختید
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۰:۵۶ میثم لموچی
tnx . to be luck
خیـــــــــــــــــــــــــــلی ممنون
کارمو راه انداختید...
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۳ عرفان ابوالحسنی
اینو دقیقا باید کجا بزرام بعد ادرس عکسمو چطور؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید.
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۵ علیرضا فلاح
سلام من میخوام تو وبلاگ هدر بزارم
یک عکس بزارم بالای سایت باید چیکار کنم نمیشه اینارو میزنم
ممنون توضیح بدید
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب مراجعه کنید.
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۱۲ محمد آقایی
سلام.منم می خوام امکانات جانبی بذارم.چطور باید این کار رو بکنم
پاسخ:
سلام
لطفا بیشتر توضیح بدید .
ممنون
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۹ جانباز اسدالله ایل بیگی
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم شما میتونیـــد قالب وبلاگ با موضوع جبهه وجنگ زیبا درست کنید؟حقیقتش در این سطح بلد نیستم
وبلاگ پر بازدید کننده ای دارم میخوام تغییر ادرس بدم بیام پیش شما...
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۳۳ فاضل محمودی
من قالب وبلاگم پر هست ولی هرکاری کردم هدر بوجود نیومد!
چیکار کنم.
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب  مراجعه کنید . توضیحات کامل تصویری داده شده است .
سلام
نمیشه یه کم واضح تر توضیح بدید؟؟
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش هدر قالب  مراجعه کنید . توضیحات کامل تصویری داده شده است .
سلام
من چطور میتونم یه عکس رو برای بک گروند کل صفحه م استفاده کنم؟
سلام بر شما
من کلا گیج شدم نمیدونم باید کد رو کجا بزارم آدرس تصویر جدید؟؟
لطفا مفصل توضیح دهید
سلام..ازینکه ریش و قیچی دست خودمونه خیلی راضی هستیم...ای والله....
خوشحال تر شدم وقتی شنیدم با پایتون نوشته شده...

حالا من میوام اگر میشه بیشتر توضیح بدید:
من الان این عبارت رو کجا بندازم؟
#wrp .header{
	background:url(image.png) no-repeat center;
}
آخه هرکاریش میکنم هدر ی بخشیش عوض میشه...ممنون
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۳ محمد خسروانی
سلام .. منم یه عکس میزارم (دانلود) که کاربر هر وقت رو کلیک کرد بره برا دانلود چطوری باید عکس رو کد بدم ؟ 
پاسخ:
سلام
برای آپلود عکس می توانید از صندوق بیان استفاده کنید . سپس فایل را به مطلب خود اضافه کنید .
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۲ محمد جواد حیدری پرچکوهی
ببخشید توضیح بیشتر می‌دید؟
الان بعضی قالب‌ها هستند هدر ندارند اون وقت چی؟
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۴ سجاد زارعی
سلام
در جواب یکی از کاربرا که سوال کرده:
من هدر قالبم رو اینطور که گفتین تونستم تغییر بدم . اما نمیخوام عنوان بلاگ روی هدر جدید نشون داده بشه .. چون روی خود هدرم به صورت عکس نوشته شده و هست .
باید چه کنم ؟
لطفا کمک کنید / ممنون
پاسخ:
سلام
در بخش «ویرایش ساختار قالب فعلی» عبارت زیر را حذف کنید :

<div class="title_desc"><h1><a href="(*blog_link*)">(*blog_title*)</a></h1></div>


خوب به نظر شما حذف این کد بر روی سئو سایت تاثیر منفی نمیذاره؟
پاسخ:
سلام
بله روی سئو تأثیر منفی خواهد داشت .
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۸ علی میرشکاری
آقا نمی شه
سلام
هزارنفر اومدن پرسیدن چه طور هدر عوض کنند
خب یه بار درست و با تصویر مراحل و بگید مردم از ابهام دربیان!
اسم اینجا بیان ه ولی بیان خودتون درست نیست چون هنوزم اعضا مشکل دارند
وگرنه سوال نباید میکردند!
پاسخ:
سلام
لطفا مطلب ویرایش هدر قالب را مطالعه بفرمایید . 
اگر نیاز به توضیحات بیشتر بود بگید که اضافه کنم .
با تشکر
دوستان من تونستم تمام تنظیمات رو بصورت دلخواه برای خودم اعمال کنم.هرکی سوالی داره من در خدمتم .بهتره سر مهندس های بلاگ رو شلوغ نکنیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی