قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

آخرین نظرات
  • ۲۱ آبان ۹۳، ۱۷:۰۴ - داود رجب نیا
    سلام
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۱۲:۴۱ - بلیان
    ممنون
  • ۷ شهریور ۹۳، ۲۱:۲۶ - امیر محمد سعیدی
    like

اسلایدر

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

اول )

ابتدا باید از قسمت امکانات اختیاری ،‌ امکان استفاده از جاوا اسکریپت را خریداری کنید .

دوم )

در بخش « ویرایش ساختار قالب فعلی » بعد از بخش هدر ،‌ کدهای HTML زیر را وارد کنید :

سوم )

کدهای جاوا اسکریپت مربوط به اسلاید را در همین بخش اضافه می کنیم :

در قطعه کد فوق ،‌ کتابخوانه ی JQuery‌ و یک تگ Script‌ خالی اضافه شده است . محتویات این تگ را می توانید از لینک مربوطه دانلود کنید . پس از دانلود فایل ،‌ آن را با نرم افزار NotePad‌ باز کنید ،‌ محتویات تگ Script را کپی نموده ،‌ در این بخش اضافه کنید .

چهارم )

در بخش « ویرایش CSS قالب فعلی » به انتهای صفحه بیایید . فایل CSS را از این لینک دانلود کنید و در فضای مشخص شده در تصویر زیر اضافه کنید .

پنجم )

در قسمت تنظیمات پیشرفته ،‌ دو گزینه ی زیر را تیک بزنید .

سپس گزینه ی « نشانه جدید » را کلیک کنید و یک نشانه ی جدید (به صورت زیر ) ایجاد کنید . 

ششم )

در بخش « ارسال مطلب جدید » برای مطلب خود تصویر انتخاب می کنیم . برای این کار باید روی گزینه ی « انتخاب تصویر  » کلیک نموده ، تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنیم . توجه داشته باشید : تصویری که در این مرحله انتخاب می کنید ،‌ همان تصویری است که در اسلایدر نمایش داده خواهد شد .

سپس در ستون سمت چپ ، در قسمت نشانه ها ،‌ نشانه (flag) ی جدیدی که ایجاد کردیم را تیک می زنیم .


به این ترتیب ما یک اسلایدر داریم که می توانیم از طریق پنل مدیریت بلاگ ،‌ آن را مدیریت کنیم .

نظرات  (۱۲)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۲ محمد حسنوند
با سلام همه اینها رو من انجام دادم ولی ارور میده
  • خطا در خط 188: تگ (*menu_item_link*) که در داخل تگ <box:post_list flag="Slider" max="10"> ظاهر شده است، اشتباه می‌باشد
7
پاسخ:
سلام
لطفا این مطلب را با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید .
فایل های ضمیمه را دانلود کنید .
تگ (*menu_item_link*) مربوط به منو است و ما در اسلایدر از آن استفاده نکردیم .
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۷ رسول یزدانی
با سلام
من این کارها رو دقیقا انجام دادم ولی جواب نداد .
با تشکر
پاسخ:
سلام
کدهای مورد نیاز برای دانلود قرار داده شده است . لطفا با استفاده از این کدها ، با دقت بیشتری انجام بدید .
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۴ محمد حسنوند
لطفا کدهای مربوط به هر مرحله را جداگانه ذیل همان مرحله بنویسید به خصوص مرحله دوم که چون بنده مجبور شدم دستی آن را بنویسم واقع گیج کننده بود
پاسخ:
سلام
کد های مربوط به همه ی مراحل در فایل پیوست شده وجود دارد . 
فایل را دانلود کنید و کدها را کپی نمایید. 
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۷ محمد حسنوند
کدهای مربو به مله دوم فایل jpg استو باید یازنویسی شود و همین باعث خا می شود لطفا فایل قابل ویرایش آن را قرار دهید
پاسخ:
سلام
کد های مربوط به همه ی مراحل در فایل پیوست شده وجود دارد . 
فایل را دانلود کنید و کدها را کپی نمایید. 
سلام من همه ی کار ها را باموفقیت انجام دادم ولی وقتی به وبلاگ خود می روم علامت های بعدی و قبلی اسلایدر وجود دارد ولی تصویر انتخاب شده من نمی آید.
خودتان اگر می شود نگاه کنید 
وبلاگ:
appleirani.blog.ir


پاسخ:
سلام
دوباره مرور کنید و مطمئن شوید که همه مراحل را به درستی انجام دادید .
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۰ یوسف لاوری
اگه بخوام این تگ ها رو برای اسلایدر دلخواه تنظیم کنیم باید چیکار کنیم؟
من یه اسلایدر دارم و استفاده میکنم ولی انلآن میخوام از این تگ ها هم استفاده کنم
و وقتی بجای آدرس و غیره تگ قرار میدم بعد از تایید شدن به نمایش در نمیاد
ممنون میشم کمکم بکنید
پاسخ:
هم می توانید از تگ هایی که در این کد استفاده شده است را استفاده کنید و هم در بخش راهنمای کدهای قالب , تگ های موردنظرتان را پیدا کنید.
۲۹ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۸ یوسف لاوری
دوستان توجه کنن!!
ما میتونیم از اسلایدر های دلخواه استفاده کنیم
توی این آموزش لطف کردن یه اسلایدر رو به صورت مجزا گذاشتن اما اگه خودتون توی قالبتون اسلایدر دیگه ای دارید کافیه جای آدرس تصاویر توی کد های قالب،از تگ ها استفاده کنید.
اگه سوالی هم هست من در خدمتم
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۰ محمد حسنوند
فایل هایی که فرمودید دانلود کردم کدهای مربوط به مرحله دوم داخل هیچ یک از فایل های ضمیموجود ندارد توضیحاتتان هم تا حدی گنگ است من پیشنهاد کردم که کدهای هر بخش را ذیل همان بخش قرار دهید ولی باز هم با همان چاسخ تکراری مواجه شدم
پاسخ: 
س


اگر قصد پاسخگویی واقعی ندارید و فقط میخواهید پاسخ های تکراری بدهید لطفا این بخش را حذف کنید
پاسخ:
سلام
کدهای هر بخش را ذیل همان بخش قرار دادم . 
هر قسمتی که گنگ است بگویید بیشتر توضیح دهم .
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۳ رسول یزدانی
با سلام مجدد
من همه مراحل رو دقیق انجام دادم و فایل های پیوستی رو هم کپی کردم
ولی باز هم جواب نداد .
اگر لازمه تصاویرش رو هم بفرستم
باتشکر
پاسخ:
سلام
آیا امکان «انتخاب تصویر » را از قسمت تنظیمات فعال کردید ؟
برای پست های خود تصویر انتخاب کردید ؟ تنظیمات flag‌ را انجام دادید ؟
اگر تصاویرش را بفرستید ، بهتر می توانم راهنمایی کنم.
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۸ حسن دلجویی
سلام..این اسلایدر وب پاپ چه کدی داره؟؟لطفا پاسخ..ممنون.
http://pap.blog.ir

پاسخ:
سلام
لطفا مطلب اسلایدر را مطالعه کنید .
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۷ حسن دلجویی
این اسلایدر روی همه قالب ها جواب میده یا فقط روی قالب336؟؟؟؟
پاسخ:
بله ، روی همه قالب ها جواب میده.
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۳۳ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
من چنبار ایمیل زدم ولی جواب ندادین...
نمیدونم چرا !!!
خب این بخش تماس با بیان رو حذفش کنید اگه قراره جواب ندین...
پرسیدم میشه با نرم افزار Amazing Slider اسلایدر های شخصی خودمون رو درست کنیم و تو وبلاگ استفاده کنیم؟!؟!؟!؟
یا حتما باید ازین روش شما استفاده کنیم؟!؟!

پاسخ:
سلام دوست عزیز
از هر روشی میتونید استفاده کنید ولی باید در داخل اسلایدر از تگ های بیان استفاده کنید .
ترکیبی از این روش با نرم افزار شما .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی