قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

آخرین نظرات
  • ۲۱ آبان ۹۳، ۱۷:۰۴ - داود رجب نیا
    سلام
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۱۲:۴۱ - بلیان
    ممنون
  • ۷ شهریور ۹۳، ۲۱:۲۶ - امیر محمد سعیدی
    like

طنین

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۰ ق.ظ
سازگاری با مرورگرها
IE
Firefox
Opera
Chrome
Safari
6+ 2+ 9.64+ 10+ 4+
سرعت نمایش (ثانیه)
Dialup
128kb
256kb
512kb
17 8 4 2
رنگ بندی


امتیاز:
تاریخ ایجاد: 31 تیر 1391
سازنده قالب: incorporate
نسخه: 1.0
عرض قالب: 990px
حجم قالب: 141kb
تعداد ستون: 2
قیمت: رایگان
مجوز بهره برداری: صرفا در وبلاگ های blog.ir
حالت نمایش اختصاصی برای تلفن همراه: به زودی

نظرات  (۶)

۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۱ متین غلامی
سلام

واقعا قالب زیبا و در عین حال کم حجمی است

من که استفاده کردم
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۱ آرش فرزانه نژاد
فوق العاده
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۷ جواد جعفری
سلام
من خیلی سخت پند هستم نمی دونم چی شد که این قالب به دلم نشست واقعا ممنون
۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۶ یوسف لاوری
به نظر من بر روی فایر فاکس بهتر کار میکنه.
مثلا الان شما با مرورگر کروم به وبلاگ من مراجعه نمایید،و فایو آیکون وبلاگ را مشاهده نمایید؛
و حالا به مرورگر فایر فاکس رفته و به وبلاگ من مراجعه کنید و فایو آیکون وبلاگ را مشاهده فرمایید.
در فایرفاکس فایو آیکون های متحرک هم دیده میشوند ولی در مرورگر کروم ،این فاوآیکون ها ساکن هستند.
سلام تشکر از قالبای خوبتون-چطور میتونم دانلودش کنم
پاسخ:
این قالب ها تنها مختص کاربران blog.ir است. ابتدا عضو می شوید .
سپس در بخش انتخاب قالب در پنل مدیریت ،‌ می توانید قالب مورد نطر را انتخاب کنید و کد مربوط به آن را ببینید .
 به نظرم خیلی خوبه فقط نمیتونم اجزا رو جا به جا کنیم و این خیلی بدههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی