قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

آخرین نظرات
  • ۲۱ آبان ۹۳، ۱۷:۰۴ - داود رجب نیا
    سلام
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۱۲:۴۱ - بلیان
    ممنون
  • ۷ شهریور ۹۳، ۲۱:۲۶ - امیر محمد سعیدی
    like

قالب پیش‌فرض - پر

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰۹:۳۰ ق.ظ

سازگاری با مرورگرها
IE
Firefox
Opera
Chrome
Safari
6+ 2+ 9.64+ 10+ 4+
سرعت نمایش (ثانیه)
Dialup
128kb
256kb
512kb
13 5 2 1
رنگ بندی


امتیاز:
تاریخ ایجاد: 3 اسفند 1389
سازنده قالب: واحد هنری بیان
نسخه: 2.0
عرض قالب: 758px
حجم قالب: 92kb
تعداد ستون: 2
قیمت: رایگان
مجوز بهره برداری: صرفا در وبلاگ های blog.ir
حالت نمایش اختصاصی برای تلفن همراه: به زودی
توضیحات: این قالب بصورت پیش فرض زمان ایجاد بلاگ برای شما انتخاب می شود.

نظرات  (۱۷)

۰۵ مهر ۹۱ ، ۰۱:۴۸ ناصر دوستعلی
 سلام
به نظرم از تمام قالب‌های بیان خوشگل‌تره
فقط
خیلی سفیده
چشم رو می‌زنه
لااقل بک نوشته‌ها می‌شد یه خورده تیره‌تر باشه
یاعلی
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۸:۱۱ ایمان براتی

 قالب بسیار خوبی بود.

Thanks For INTEL.

 

۰۱ آذر ۹۱ ، ۱۲:۵۵ رضا طهماسبی قرابی
بسیار عالیست
بله بهترین قالب هستش
۱۶ آذر ۹۱ ، ۱۷:۱۱ امینه جاودانی پور

سلام. خسته نباشین

واقعا از امکاناتتون ممنونم

مشکلی دارم،این قالب خیلی زیباست  ولی قصد دارم قالبم رو با توجه به موضوع عوض کنم

اکثر قالب های زیبا و مناسبتی برای بلاگفا،پرشین بلاگ،میهن بلاگ و...طراحی شده

من چطور میتونم از اون قالب ها استفاده کنم؟؟؟

ممنون میشم اگه زودتر راهنماییم کنین.

ممنونم

پاسخ:
کدهای قالب در این مطلب بصورت کامل توضیح داده شده اند:
http://help.blog.ir/post/template-codes
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۶ سیده طاهره
به نظرم ساده است!
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۳۲ ناصر دوستعلی
سلام
وقت بخیر
می‌شه این قالب رو دقیقا با همین مشخصات و رنگ و ...
سه ستونه‌ش کرد؟ مثل قالب اثبات 2
پاسخ:
سلام
سه ستونه کردن قالب ، به زودی آموزش داده می شود .
سلام
یکسری اطلاحات روی این قالب انجام دادم شما هم میتونید استفاده کنید.

۱۹ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۰۲ محمد برزبن
سلام واقعا بی نقصه

۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۴۰ مونا چهارمحالی زاده
سلام و خسته نباشید زیااااد ...
قالبها همه یکی از یکی زیباتر و شیکترن ... منم از این خیلی خوشم اومد .. دستتون درد نکنه .
زمینه ی سفید برای وبلاگهایی که متندار هستند خیلی بهتر و مناسبتره .. زمینه یمشکی و تیره چشم رو اذیت میکنه .
عالیه...
ساده،کم حجم،قشنگ!!
piam dosti barai shoma azizan daram.
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۵ سیروس فاضلی
عالیه از همه قالبا زیبا تره .
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۵ ایمان قرائی
سلام
من میخوام تو این قالب - ستون طبقه بندی موضوعی و آخرین نظرات - رو بیارم سمت راست
یعنی میخوام دو ستونه کنم
میشه راهنمایی کنید و توضیح بدید که باید چکار کنم
من چون مبتدی هستم لطفاً کامل توضیح بدید ممنون
پاسخ:
سلام
در مورد انتقال Box ها از راست به چپ , به زودی آموزش داده می شود .
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۸ ایمان قرائی
تو این قالب چجوری بک گراند رو عوض کنم ؟!
میخوام یه عکس رو به عنوان بک گراند بذارم
پاسخ:
سلام
لطفا به مطلب ویرایش Background‌ مراجعه کنید . توضیحات کامل تصویری داده شده است .
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۴ ایمان قرائی
سلام
من تو نظر برای این قالب گذاشتم
چرا جواب نمیدید و تدیید نمیکنید ؟
چرا کسی جواب گو نیست ؟
پاسخ:
سلام
از تأخیر در پاسخگویی عذرخواهی می کنیم .
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۶ ایمان ایکس
سلام
خواهش میکنم قالب پر رو به صورت دو ستونه قرار بدید
یعنی بعضی از ستون ها سمت چپ و بعضی ها سمت راست
خواهش میکنم
پاسخ:
سلام
اگر به HTML‌  و  CSS آشنایی داشته باشید ،‌ به راحتی می توانید از قالب های سه ستونه ایده بگیرید و کد قالب تان را شبیه به آنها تغییر دهید .
عبارات  bx_left و  bx_right ‌برای این منظور به شما کمک خواهد کرد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی