قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

قالب‌های بلاگ بیان

فهرست و مشخصات قالب‌های موجود در blog.ir

آخرین نظرات
  • ۲۱ آبان ۹۳، ۱۷:۰۴ - داود رجب نیا
    سلام
  • ۱۳ شهریور ۹۳، ۱۲:۴۱ - بلیان
    ممنون
  • ۷ شهریور ۹۳، ۲۱:۲۶ - امیر محمد سعیدی
    like

ویرایش Background

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ
اگر بخواهیم  Background‌ کلی صفحه را تغییر دهیم ،‌ باید در قسمت « ‌ویرایش CSS قالب فعلی » عبارت Body را پیدا کنیم و تغییرات لازم را اعمال می کنیم .


اما اگر منظور از Background ،‌ قسمت وسط صفحه باشد که اجزای سایت در آن قرار می گیرد ،‌ باید عبارت wrp  را جستجو نماییم و تصویر Background ،‌ فونت ،‌ عرض و ارتفاع آن را ویرایش کنیم .




نظرات  (۳)

قالب من پند هستش ..... وقتی wrp رو جستجو می کنم .... عناوین زیادی میاره ... من نمی دونم کدومشو باید تغییر بدم ضمنا هیچ کدوم از wrp ها شبیه بالایی نیست
پاسخ:
اولین wrp را تغییر دهید .
اگر هدف تان را بیشتر توضیح دهید ، بهتر می توانم شما را راهنمایی کنم .
چطور می تونم یک صفحه در وبلاگم ایجاد کنم که مجزا از صفحات اصلی وبلاگ باشه و در عین حال قابلیت گذاشتن مطالب متعدد رو داشته باشه؟
مثل صفحه +ما در این وبلاگ
پاسخ:
سلام
شما می توانید از Flag (نشانه) استفاده نمایید.
به این صورت :
http://templates.blog.ir/flag/tutorial
سلام
منم همین سوال خاکی نشین رو داشتم من میخوام صفحه ای مجزا از قالب وبلاگ داشته باشم ؟!!!
این http://templates.blog.ir/flag/tutorial  چیه؟
Flag (نشانه)  چیه ؟
پاسخ:
سلام
Flag همان نشانه است . به زودی آموزش کاملی از این موضوع را در سایت قرار میدم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی